Tisztelt Vásárlónk !

Itt szeretnénk összefoglalni azokat a leggyakoribb kérdéseket, melyek a vásárlással, szállítással, fizetéssel kapcsolatban általában felmerülnek. Kérjük, szánjanak rá néhány percet, olvassák végig ezt az összefoglalót, s remélhetőleg minden kérdésükre választ kapnak.

A részletes leírásokat itt találhatják meg a linkekre kattintva.

Kapcsolat, a cég adatai

Rólunk: áruházaink és a  Minitoys Kft

Áruházunk részletes szállítási költségei

Áruházunk részletes fizetési feltételei,módjai

Áruházunk általános szerződési feltételei (Ászf)

Áruházunk részletes adatvédelmi szabályzata

 

Leggyakoribb kérdések, az áruház működésének leírása:

1. Hogyan tudok rendelni? -Egyszerűen és gyorsan!

Az áruházon a kategóriák, vagy a kereső segítségével válassza ki a terméket, amit szeretne megvásárolni.
A találati listákat rendezheti ár, név, s újdonságok szerint is.

Miután megtalálta a terméket, kattintson a  gombra.
Majd folytassa a vásárlást é s ha végzett , kattintson a  gombra.


Ha már regisztrált vásárlónk, akkor jelentkezzen be, ha új vásárló, regisztráljon be az oldalra.
A regisztrációt nem lehet kikerülni, mert ezekre az adatokra szükségünk van a rendelés kiküldéséhez.

1/A. Ha nem rendelhető a termék?

Kattintson az E-mail ha rendelhető gombra a termék képe alatt, s az áruház automatikusan kiküld egy értesítőt, ha a termék ismét megrendelhető lesz.

Több mint 300 beszállítóval dolgozunk, így nem tudjuk megmondani mi sem, hogy mikor érkezik be.
Ha az értesítő kimegy, nem köteles megrendelni a terméket, csak jelzi Önnek, hogy tudnánk szállítani, ha szeretné.

1/B. Mi van akkor, ha nem elég az információ a termékről?

Kattintson a Kérdés a termékről gombra a termék alatt, s írja meg kérdését. Ez nagy segítség nekünk,mert azonnal látjuk, hogy melyik termékkel kapcsolatban tudunk segíteni.

1/C. Céges számlázás?

Ha a cége nevére szeretne számlát kérni a vásárlásáról, akkor a céges regisztrációt töltse ki, az adószámmal együtt, mi csak arra a címre tudunk számlázni, amit Ön megad és amivel Ön beregisztrál!

1/D. Mi történik a rendelésem után?

Rendelés után kap egy automatikus emailt arról, hogy a rendszerünk rögzítette a megrendelést, azaz megkaptuk. Ezek után mi automatikusan megkezdjük a rendelés feldolgozását, ha kell  elindítjuk az árubeszerzést, s a jelzett szállítási határidő előtt  értesítjük arról, hogy a csomagja pontosan mikor várható.

2. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Minden termék mellett megjelenik a webáruházon, hogy a termék szállítását milyen határidőre vállaljuk.

2/B. Ha több terméket rendeltem?

Ha több terméket is rendel, akkor a leghosszabb szállítási határidővel rendelkező termék határideje lesz a várható szállítási határidő.

3. Mennyibe fog kerülni a szállítás?

A szállítási költség csomagonként ( természetesen több termék is lehet benne), s egységesen az egész ország területére vonatkozóan az alábbiak szerint fog alakulni:

Szállítási költségek a Minitoys webáruházon:

A 20.000 Ft feletti rendeléseknél elengedjük a szállítási költséget, azaz ingyenes, amennyiben nem túl nagy terjedelmű, vagy nem túl nagy súlyú terméket rendelt.  Az áruház nyilvántartja a termékek szállítási adatait, s ennek alapján kalkulálja ki a várható szállítási költségeket.A szállítási költségekről részletesen itt olvashat:  szállítási költségek részletesen

4. Hogyan érdeklődjek a rendelésem után? - Igazából nem kell érdeklődnie

 Ha nem írunk, s megkapta a visszaigazoló emailt a rendelésről, akkor minden rendben van, halad a dolog.

4/A. Ha mégis szeretnék kérdezni, hogyan tegyem?  „jó” kérdést kell kapnunk.

A „jó” kérdés tartalmazza a rendelésszámot, a megrendelő adatait, s pontosan meghatározza, hogy mire is vár választ tőlünk. Sokszor kapunk olyan emailt, hogy mi van a rendelésemmel? XY, de nem is ezen a néven rendelték, ahonnan jött a kérdés, s nem tudjuk, melyik rendeléssel kapcsolatban van a kérdés, így persze segíteni se tudunk. A legjobb, ha az áruház által kiküldött emailre „Válasz” gombra kattintva ír nekünk, akkor azonnal tudunk minden adatot.

5. Mit kell tennem a leadott rendelés után ?

Ki kell várnia a megrendelésben visszaigazolt szállítási határidőt, minden egyéb változásról azonnal értesíteni fogjuk! Amennyiben nem írunk az Ön rendelésével minden rendben van! 

Visszaigazoló Email példa: (Ez esetben minden rendben halad, csak ki kell várnia a szállítási határidőt!)

6. Mikor és hogy kell fizetnem?

A megrendelés feladásakor 3 fizetési mód közül választhat

Személyes átvétel

A web áruházban megtalálható termékeket személyesen is átvehetik postaköltség felszámolása nélkül, a budapesti átvétel kezelési költsége 550 Ft.

 A személyes átvételt 15 kg feletti rendelésre nem lehetséges.

A megrendelt termékeket

 

-     Budapesten 1066 Budapest, Teréz krt. 32. (az udvar közepén jobbra).

Az udvarra a Jókai utca felől be lehet hajtani autóval is, a Zichy utcát elhagyva balra az első kapualj.

Nyitva tartás:
hétfő:                                          11:00-18:00-ig,

kedd, szerda, péntek:                10:00-18:00-ig,

csütörtök                                     10:00-19:00-ig

szombat, vasárnap: ZÁRVA

Kezelési költség : 790 Ft, Súlyhatár : 30 kg

-    Gyöngyösön 3200 Bethlen Gábor u.3. alatt munkanapokon 8:00-16:00 ig vehetik át. Ha más időpontot szeretne Gyöngyösön, hívja a 0630-2066303-as számot.

Utánvét Futárszolgálattal

Utánvétes rendelés esetén a futárnak kell fizetnie készpénzben a kiszállításkor. Jelenleg 200.000 ft feletti rendeléseket csak banki átutalással tudunk teljesíteni, mert a futárszolgálatnál ez az értékhatár a készpénzes beszedésre. Amennyiben ez gondot jelent Önnek, kérjük, jelezze a web@minitoys.hu email címen.

Előre fizetés banki átutalással

Előre utalás választása esetén, amikor ellenőriztük, hogy a megrendelt termék minőségileg hibátlan és tudjuk szállítani, akkor küldjük ki a  bankszámlaszámunkat, amire a megrendelés számát feltüntetve várjuk az utalás beérkezését. Gyorsíthatja a szállítást, ha az utalásról egy igazolás tud nekünk küldeni emailon a web@minitoys.hu ra a rendelésszám megjelölésével.

Bankkártyás fizetés

Bankkártyás fizetés esetén a rendelés végén a fizetéskor átirányítjuk a Barion oldalára, ahol kényelmesen és biztonságosan kifizetheti kártyájával a megrendelés ellenértékét. Ez esetben nem számítunk fel utánvét díjat, így 200 Ft-al olcsóbb, mint az utánvétes szállítás.

7. Hogyan kapom meg a csomagot ?

A csomagja állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk Önt, de meg is tekintheti azt az áruház felületén


Kattintson a visszaigazoló emailben található linkre és mindent megtud csomagjáról!

A linkre ha rákattintott, látni fogja csomagja szállítási státuszát is!

Amikor a futárszolgálat elviszi tőlünk a csomagot, akkor értesítjük Önt erről egy automata emailben.

A futárszolgálat a központi depóban éjjel szortírozza a csomagokat, s amikor ezzel elkészült, kapni fog Ön egy emailt, mely tartalmazza a futár telefonszámát, és a várható szállítási időt, s az Ön csomagja számát.

Fontos: innentől kezdve mi már nem tudunk segíteni Önnek, kérjük a csomaggal kapcsolatban az emailon megadott linken keresztül a futárszolgálattal vegye fel a kapcsolatot!

Kattintson a futárszolgálat által kiküldött emailben található linkre és mindent megtud csomagjáról!

8. Milyen garanciák,biztosítékok vonatkoznak a rendelésemre?

A web áruházak működését a jogszabályok nagyon szigorúan szabályozzák!
Kérjük, olvassa el a részletes ÁSZF Általános Szállítási feltételek tájékoztatónkat!

A Minitoys webáruházon forgalmazott termékekre általában 1 év garanciát biztosítunk. Kérjük őrizze meg az átvételkor kapott bizonylatot mely tartalmazza a megrendelt termékek listáját, a dátumot és a rendelésszámot is, melyre szüksége lesz a garanciális javítások vagy csere esetén, mint jótállási bizonylat.

Az elállás joga:
A megrendelt árucikk kézhez vételétől számított 14 napon belül vásárlóinknak joguk van elállni vásárlási szándékuktól. /Az elállás jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közt is gyakorolhatja a fogyasztó./ A  Minitoys KFT. köteles az árucikkért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak legkésőbb az elállást, illetve az árucikk visszaszolgáltatását követő 14 napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre is vonatkozik. Az árucikk visszajuttatásának költségei a fogyasztót terheli, valamint az extra költség azaz a fogyasztó által választott legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módból eredő többletköltség.

 Amennyiben a megkapott árut vissza szeretné küldeni hozzánk, akkor azt a
Minitoys KFT raktár: 3200 Gyöngyös Bethlen Gábor u.3. kérjük küldeni.

A visszaküldött termék ellenértékét 14 munkanapon belül vagyunk kötelesek visszautalni, ezért kérjük adja meg számlaszámát, ahová utalhatunk vagy az Ön által igénybe vett fizetési móddal  megegyező módú visszatérítési formát. Mivel a visszaküldés költsége minden esetben a vevőt terheli, ezért az olyan csomagokat, ahol a szállítási költségeket nekünk kellene fizetni, nem vesszük át, visszafordítjuk őket.

 

Amennyiben még további kérdése lenne a vásárlással, szállítással kapcsolatban, úgy kérjük, jelezze a web@minitoys.hu  címen, ahol kolléganőink szívesen állnak rendelkezésükre.

Vevőszolgálat telefonszáma: 06-30-8279256

Tisztelettel: A minitoys csapata! 

 

Áruházaink, ahol még szívesen látjuk Önt:

 

www.legkeresettebb.hu

A legkeresettebb.hu a legújabb áruházunk, melyen közel 100.000 terméket kínálunk a többi áruházon megjelenő termékeken kívül sok keresett háztartási, lakberendezési, barkács és egyéb termékekkel.

www.jelmez.eu

A Rubies Európa legnagyobb amerikai tulajdonú jelmezeket, farsangi kiegészítőket, s a hozzá tartozó test és arc sminkeket forgalmazó cége, melynek magyarországi és romániai képviseletét látjuk el 15.000 féle termékkel.

Ezen kívül a Widmann olasz jelmezeket is forgalmazzuk, mely egy alacsonyabb árkategóriájú szortimentet kínál. Összesen közel 10.000 féle jelmezből férfiaknak, nőknek, gyerekeknek álló méretre rendelhető szortimentből, és jelmez kiegészítőkből áll össze választékunk, s ezen belül szinte még minden termék méretenként és színenként is rendelhető. Ezt a hatalmas szortimentet nem tudjuk mind raktáron tartani, itt az átfutási idő 6-10 nap a rendelés visszaigazolása után, a termékek Németországból és Olaszországból érkeznek be hozzánk, s utána postázzuk őket. A rendelés aktuális állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk Önöket. E-mailen keresztül.

Külön jelöljük a web oldalon azokat a termékeket, melyek a raktárban vannak, ezek szállítási ideje 3-4 nap.

www.kertibutorweb.hu

A kerti bútor oldalunkon széles választékban kínálunk kerti bútorokat, komplett garnitúrákat, napozóágyakat, székeket és mindent, ami a kerti bútorokhoz kapcsolódik. Hatalmas kínálatunk van medencékből, szívattyúkból vegyszerekből, mindenből, ami csak a medence tisztításához kellenek.

Több gyártó termékeit is megtalálják kínálatunkban. Áraink nagyon kedvezőek, mert direktbe hozzuk be a termékeket a gyártóktól, a rendelések átfutási ideje általában 6-8 nap.