1,2,3 - Számolni tanulunk

3,900 Ft / db

A 1,2,3 - Számolni tanulunk leírása:
Mennyiségek és számok 1-től 10-ig. Hány egeret látunk? andEacute;s hol az idevaló kártya? A dobókocka mutatja meg, milyet kell keresnünk. Az nyeri a játékot, aki elsőként illeszti össze képkártyáival a hozzájuk tartozó dobókockás, számjegyes és ujjakat ábrázoló kisebb kártyákat. E kockajáték szórakoztató formában vezeti be a gyerekeket az 1-től 10-ig terjedő számok birodalmába. Ebben a játékban a gyerekek az 1 és 10 közötti számok világával ismerkednek meg, miközben hozzászoknak az önálló számoláshoz, és megtanulják, hogyan lehet számokat kifejezni a dobókocka pontjaival, számjegyekkel vagy ujjaikkal. Ismerkedjünk a játékkal A legelső játék előtt óvatosan pattintsuk ki a kartonokból a képkártyákat és a hozzájuk tartozó kisebb kártyákat. Minden szett a következőket tartalmazza: A nagy képkártyákon látható bizonyos számú állat, pl. 5 zsiráf. Ez a 3 kis kártyán különböző módon jelenik meg: dobókocka kártya 5 ponttal, kártya 5-ös számjeggyel, kártya 5 ujjal. A dobókocka-kártyán 5 pöttyöt látunk, a számkártyán az 5-ös számjegyet, míg az ujjkártyán a kéz 5 kinyújtott ujját. A dobókocka-kártyát a képkártya bal oldalára, a számkártyát középre, az ujjkártyát pedig a jobb oldalra kell illeszteni. Változat egy játékos részére A puzzle-kártyákat alaposan összekeverve terítsük szét az asztalon fejjel felfelé, a képkártyákat pedig egy kupacban fejjel lefelé helyezzük el. Húzzuk fel a legfelső képkártyát, és igyekezzünk megtalálni a hozzá tartozó kis kártyákat. Ez bizony jó kis mulatság lesz! Egy kis ötlet: Kezdetben célszerű a sárga kártyákkal játszani, amelyeken 1-5-ig találjuk a számokat. Ha ezeket már jól ismerjük, akkor vegyük elő a kék kártyákat. Változat 2-4 játékos részére A nagy képkártyákat keverjük össze. Minden gyerek kap hármat, ezeket képpel fölfelé maguk elé teszik. Ha négyen játszanak, akkor csak kettőt-kettőt kapnak. A megmaradt képkártyákat félretesszük és kiválogatjuk a hozzájuk tartozó puzzle-kártyákat is. Ezeket majd a következő játékban fogjuk használni, és helyettük másokat teszünk félre. andIacute;gy aztán egymás után valamennyi 1-10-ig terjedő szám sorra kerül a játék folyamán. A puzzle-kártyákat jól összekeverjük, és képpel felfelé szétterítjük az asztalon. Odakészítjük a dobókockát, amelyen három különböző ábra látható: a dobókockára utaló ábra, a számkártyára utaló ábra és az ujjkártyára utaló ábra. Kezdődjék a játék! A legfiatalabb játékos kezd. Tegyük fel, hogy kap egy képkártyát három kutyával, egyet hat tigrissel, és egyet hét pandával. Ha most dob a kockával, és a számkártyára utaló jel látható a kockán, akkor kikeresi a kis kártyák közül a hármas, a hatos vagy hetes számkártyát. Ha eltalálta pl. a hármast, akkor a helyére illeszti, és hangosan kiáltja: andbdquo;Van három kutyám és a hármas számomandrdquo;. Most a következő játékoson a sor. Dob a kockával, és ha pl. a kezet ábrázoló ábrát dobja, akkor olyan ujjkártyát keres, ami illik az egyik képkártyához. Ha nem sikerül jó kártyát elvennie, akkor vissza kell tennie középre, és a következő játékoson a sor. Ha egy játékos olyan ábrát dob, amelyből már minden képkártyáján megvan az odaillő darab, akkor sajnos nem volt szerencséje, ebből a körből kimarad, és a következő játékoson a sor. A játék vége Az a gyerek nyeri a játékot, aki képkártyáihoz elsőként illeszti hozzá az összes puzzle-kártyát. A doboz tartalma: 10 tábla, ezen belül: képkártyák, dobókocka-kártyák, számjegykártyák, ujjkártyák, 1 dobókocka ábrákkal
Anyaga: papír
Doboz mérete: 19 x 5,5 x 27 cm
Játékidő: 15-20 perc
Játékosok száma: 1-4 fő

Gyártó:
Fakopáncs
Korcsoport:
3 éves kortól
Kiknek ajánljuk:
Mindenkinek
Cikkszám:
1121380
Vonalkód:
1121380

A szállitási határidő 5-6 munkanap
Kérdés a termékrõl