Támad a Kraken! Társasjáték

10,960 Ft / db

A Támad a Kraken! Társasjáték leírása:

Evezzenek a kalózok a kincskeresés és kalandok izgalmában, a hét tenger hullámain, amíg a rettenetes Kétszín Kraken felbukkan a mélyből és rátámad hajójukra! Gyorsan, irány a fedélzetre! Fegyverkezzenek fel szablyával és pisztollyal, rohanjanak az ágyúkhoz! Csapatmunkában harcolnak a hajó – és saját maguk – megmentéséért!



"A Támad a Kraken!" egy közösségi játék, ahol együttműködve kell elűzniük a fenyegető Kétszín Krakent, mielőtt az elmeríti hajójukat. A győzelem kulcsa, hogy három támadásjelölőt helyezzenek el a krakenen! Azonban, ha a kraken négy lyukat üt a hajójukon, a játék vesztesének számít!



Játékmenet:

Minden játékos köre két fázisból áll: a kraken karjainak mozgatása és az akciókártyák kijátszása.



A kraken karjainak mozgatásához dobják meg a játékban található összes kockát. A piros és lila kockák a megfelelő színű karok mozgását teszik lehetővé. A kockákon lévő szimbólumok megegyeznek a BUBORÉK mezőkkel, amik megmutatják, melyik kart kell mozgatniuk. A kockákkal dobás után közelítsék a karokat egy mezővel a hajóhoz. Egy kar egy kör során több mezőt is léphet, ha több kockával azonos BUBORÉK szimbólumot dobnak.



Ha egy kar a szablyazónában áll, és tovább kellene léptetni, akkor rátámad a hajóra! Két eset lehetséges: ha van hajókorlát, a kar elpusztítja azt, ha nincs, akkor lékjelölőt helyeznek a hajó adott területére. Ezt követően a kar visszatér a saját BUBORÉK mezőjére.



A kockákkal való dobás és a kraken karjainak mozgatása után jön a saját akciójuk ideje. Válasszanak egyet a felfordított akciókártyák közül, hogy visszaszorítsák a kraken karjait. Az akciókártyákon található különböző szimbólumok különböző akciókat jelölnek, és a játékosok döntik el, milyen sorrendben hajtják végre azokat. Nem kötelező az összes akciót végrehajtani. A megfelelő akciókkal visszatudják szorítani a kraken karjait.



Különleges akció a grimaszolás, amely minden szimbólum után egy lépéssel előre viszi a krakenfigurát a krakentáblán. Ha olyan mezőre lép, ahol kocka van, tegyék azt a többi, játékban lévő dobókocka mellé. Ha viszont a tábla utolsó mezőjére lép, a kraken támadásba lendül, és átveszi az egyik kar helyét.



A játék akkor ér véget, ha valamelyikük elhelyezi a 3. támadásjelölőt a krakenen, vagy ha a 4. lékjelölő is felkerül a hajójukra.



A doboz tartalma: 1 hajótábla, 1 krakentábla, 1 krakenfigura, 8 tekergő kar, 40 akciókártya, 4 játékossegédlet, 6 krakenkocka, 4 kalózfigura, 8 hajókorlát, 4 lékjelölő, 4 örvényjelölő, 3 támadásjelölő és 1 játékszabály.



Játékosszám: 1-4 fő | játékidő: 25 perc | korosztály: 7+

Gyártó:
Asmodee
Korcsoport:
7 éves kortól
Kiknek ajánljuk:
Mindenkinek
Cikkszám:
6848278
Vonalkód:
5999566848278

A szállitási határidő 4-5 munkanap
Kérdés a termékrõl